Dostawa

 Czas realizacji zamówienia

Kilkanaście tysięcy produktów w sprzedaży!

Specjalnie dla naszych klientów stale powiększamy nasze magazyny i optymalizujemy logistykę. Mamy kilkanaście tysięcy produktów w sprzedaży – dzięki tak dużej dostępności produktów czas oczekiwania na dostarczenie produktów znacznie się skraca.

W przypadku produktów, które chwilowo nie znajdują się w naszym magazynie, podajemy możliwie dokładne terminy dostaw, jednak w takich wypadkach jesteśmy uzależnieni od naszych dostawców.

Jak rozpoznać, czy produkt jest dostępny?

Wiemy, że dla naszych klientów ważna jest nie tylko cena produktów, ale również czas realizacji zamówienia. W związku z tym na stronie każdego produktu znajduje się ważna informacja dotycząca dostępności oferowanych przez nas towarów.

Dostępność naszych produktów jest opisana w następujący sposób:

W magazynie:  Produkt znajduje się w jednym z naszych magazynów. W zależności od lokalizacji magazynu, wybranej formy płatności i sposobu wysyłki czas realizacji zamówienia może wynieść 1-5 dni roboczych. Dokładny termin doręczenia jest precyzowany w wysyłanych kolejno wiadomościach mailowych, informujących o poszczególnych etapach realizacji zamówienia.

Wysyłka powyżej 5 dni:  Produkt sprowadzany jest na indywidualne zamówienie Klienta. Czas dostawy produktu do Klienta może wynieść od 5 do 30 dni. Jest to czas, w którym kontaktujemy się naszymi dostawcami w celu pozyskania towaru, następnie czekamy na jego dostawę do naszego magazynu i niezwłocznie przekazujemy firmie przewozowej. Dokładny termin realizacji zamówienia precyzowany będzie w wysyłanych kolejno wiadomościach mailowych, informujących o poszczególnych etapach realizacji zamówienia.

Robimy wszystko, aby produkt dotarł do Klienta jak najszybciej. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy sprowadzenie wybranego produktu nie będzie możliwe lub termin wysyłki ulegnie wydłużeniu, Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez wyznaczenia dodatkowego terminu na realizację zamówienia. Takie sytuacje występują bardzo rzadko, jednak zalecamy, aby nie łączyć takich produktów w jednym zamówieniu z innymi, o potwierdzonej dostępności.

Magazyny

Nasza firma korzysta z magazynów w różnej lokalizacji, tj.:

- ul. Słoneczna 21, 86 – 031 Osielsko

- Keltenstraße 2, 63741 Aschaffenburg, Niemcy (spólka matka – redcoon GmbH)

- Magazyny dystrybutorów, z którymi redcoon Polska ma podpisane umowy na bezpośrednie dostawy towarów do Klientów.

Jak szybko zamówiony produkt będzie u mnie?

O czasie dostawy decyduje nie tylko dostępność i złożenie zamówienia, ale również jego weryfikacja i przekazanie do dalszej realizacji. Zamówienia są sprawdzane pod kątem dostępności, formy płatności (w tym np. dokonanej wpłaty) i adresu dostawy. W nielicznych przypadkach może się zdarzyć, że dostarczenie zamówienia ulegnie opóźnieniu, jednak dokładamy wszelkich starań, aby do takich opóźnień nie dochodziło.

O aktualnym stanie zamówienia informujemy drogą mailową, dodatkowo status zamówienia widoczny jest w zakładce Moje konto. Informacji na temat przewidywanego czasu dostawy udzielają również pracownicy naszego Działu Obsługi Klienta.

Czas realizacji zamówienia obejmuje czas przygotowania paczki do wysyłki oraz czas dostarczenia produktu do klienta, przy czym naszym założeniem jest, żeby produkty były jak najszybciej gotowe do wysyłki.

Przygotowanie produktu do wysyłki, jak i jego dostawa odbywa się wyłącznie w dni robocze.

Terminy dostawy towarów są często ustalane przez kuriera telefonicznie, firma kurierska zastrzega sobie jednak, że nie jest to jej obowiązkiem. Za pomocą funkcji monitorowania drogi przesyłki możliwe jest nawiązanie kontaktu z kurierem w celu ustalenia szczegółów dostawy.

 Formy dostawy

Firma kurierska UPS:

Dostarcza towary (paczki do 30 kg oraz telewizory do 42 cali), w dni robocze do godziny 19.00. W celu śledzenia statusu statusu należy wpisać na stronie http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx?flash=false numer listu przewozowego, który zostanie wysłany e-mailem.

Firma transportowa RABEN:

Dostarcza przesyłki paletowe (w tym duże AGD oraz telewizory ponad 42 cale), w dni robocze do godziny 15:00. W celu śledzenia statusu dostawy należy wpisać na stronie http://tt.raben.com.pl/life13/callany.php?role=!!gfdrs3&kgTTpl numer listu przewozowego, który zostanie wysłany e-mailem.

Dostawa do paczkomatu – Inpost:

Dostawa za pośrednictwem paczkomatu dotyczy przesyłek o maksymalnej zewnętrznej wielkości 41 x 38 x 64 cm, i maksymalnej wadze brutto 25 kg. Przesyłkę należy odebrać pod wybraną, podczas składania zamówienia, lokalizacją paczkomatu, w ciągu 72 h od momentu otrzymania informacji o umieszczeniu przesyłki w paczkomacie. W celu śledzenia statusu dostawy należy wpisać na stronie http://www.inpost.pl numer listu przewozowego, który zostanie wysłany SMS-em.

Firma transportowa SameDay:

Dostarcza przesyłki bez ograniczeń co do wymiaru i wagi. Dostawy za pośrednictwem Same Day możliwe są tylko, jeżeli adresem dostawy jest miasto Bydgoszcz i jej okolice. Dostawy odbywają się tego samego dnia w przypadku zamówień złożonych do godziny 14:30. Zamówienie można złożyć wyłącznie poprzez Dział Obsługi Klienta pod numerem tel. 52 564 23 23 lub pod adresem: info@redcoon.pl.

Akceptowaną formą płatności jest tylko "Za pobraniem", czyli płatność w chwili dostawy.

Firma transportowa Rhenus:

Dostarcza, wnosi oraz dokonuje kompleksowej instalacji urządzeń AGD do zabudowy oraz wolnostojących. W celu śledzenia statusu dostawy należy wpisać na stronie http://espeed.rhenus.com.pl nr listu przewozowego oraz REDCOON w miejscu: symbol klienta.

Firma transportowa Rohlig:

Dostarcza oraz wnosi do domu przesyłki gabarytowe (głównie duże AGD). W celu śledzenia statusu dostawy należy wpisać na stronie http://wb.suus.com nr listu przewozowego.

Firma odpowiedzialna za odbiór elektrośmieci:

odpowiada tylko i wyłącznie za bezpłatny odbiór elektrośmieci z domu naszych klientów. Usługa dostępna dla tych, którzy zakupili w naszym sklepie nowy sprzęt tego samego typu i w tej samej ilości. http://www.redcoon.decydujesz.pl

 Koszty dostawy

Całkowite koszty dostawy towaru to suma kosztów transportu, opakowania i logistycznych oraz opłaty za wybraną formę płatności.

Ceny dostaw oraz rodzaj przesyłki uzależnione są od wymiarów oraz wagi towaru. Przy zamówieniu jednego produktu koszty dostawy umieszczone są przy cenie produktu. W przypadku zamówienia kilku produktów, całkowite koszty dostawy wyświetlą się po umieszczeniu wszystkich produktów w koszyku.

Do wybranych form płatności należy doliczyć odpowiednią opłatę, którą wysokość można sprawdzić w zakładce Formy płatności.

Koszty dostawy w redcoon.pl

Wysokość kosztów za dostawę jednego produktu można sprawdzić klikając na link znajdujący się pod ceną wybranego produktu "+ koszty dostawy":

newsletter

Opinie o nas

Trusted Shops

Bezpieczny sklep

Trusted Shops Ochrony Opineo Opineo Opineo

Social Media

Nasz Newsletter

Dowiedz się jako pierwszy o nowościach, promocjach i rabatach.

Sposoby płatności

MasterCard Visa

Santander Przelewy 24
  • Uprzejmie informujemy, że w związku ze zmianą siedziby spółki, został zmieniony regulamin zakupów sklepu internetowego. Czytaj więcej >>

    * wszystkie ceny z VAT, + koszty dostawy
    ** Cena detaliczna

    Szanowni Państwo,

    Prezes UOKiK zarzucił Spółce redcoon Polska Sp. z o.o. możliwość stosowania praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów, polegające na wprowadzaniu konsumentów w błąd odnośnie dostępności towarów w sklepie internetowym redcoon.pl poprzez:

    a) zamieszczenie na stronie internetowej www.redcoon.pl w zakładce Dostawa informacji o treści: „Ponad 400.000 produktów dostępnych od ręki!”;
    b) zamieszczenie na stronie internetowej www.redcoon.pl przy opisie produktu oznaczenia „w magazynie” sugerującego umiejscowienie produktów bezpośrednio w magazynie Spółki w Osielsku,

    W związku z czym, Spółka wyraziła gotowość współpracy z Prezesem UOKiK oraz przedstawiła wyjaśnienia i możliwe rozwiązania sytuacji. W konsekwencji czego, Prezes UOKiK w dniu 28 grudnia 2016 r., wydał decyzję zobowiązującą o numerze RGB – 9/2016.

    Tym samym, Spółka pragnie również poinformować, że do konsumentów, z którymi redcoon zawarł umowę w okresie od grudnia 2014 r. do dnia wydania decyzji zobowiązującej, zostanie przesłana wiadomość e-mail zawierająca szczegółową propozycję rozwiązania sprawy wraz z zasadami uzyskania kodu rabatowego.
Ukryj tę wiadomośćUwaga: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz tutaj.