Reklamacje i zwroty

Priorytetem producentów najlepszych marek oferowanych w naszym sklepie jest wyprodukowanie artykułów najwyższej jakości.
Jednak i oni nie mogą wykluczyć wystąpienia usterek w produkcie. W związku z tym produkty oferowane przez redcoon.pl objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy, które obowiązują na terenie Polski.

Większość sprzedawanych produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane centra serwisowe producentów na podstawie karty gwarancyjnej lub dowodu zakupu. W przypadku braku karty gwarancyjnej producenta, produkt objęty jest gwarancją sprzedawcy na zasadzie door to door, która realizowana jest przez centrum serwisowe redcoon Polska i Polską Sieć Serwisową Quadranet. Celem QUADRA-NET jest dostarczanie Kontrahentom z branży elektronicznej i ich Klientom najwyższej jakości usług z zakresu napraw produktów elektroniki konsumpcyjnej i produktów gospodarstwa domowego. Współpraca redcoon Polska z siecią Quadranet obejmuje teren całego kraju.

Adresy centrów serwisowych, okresy gwarancji dla produktów poszczególnych marek, oraz linki do stron producentów ze wsparciem technicznym,  znajdują się w poniższym spisie alfabetycznym.

Jeśli produkt uległ uszkodzeniu, wybierz odpowiednią literę dla marki produktu i wyszukaj adres punktu serwisowego. Bezpośredni kontakt z serwisem wpływa na skrócenie procedury reklamacji oraz oszczędza czas. W związku z tym zachęcamy do kontaktowania się bezpośrednio z odpowiednim serwisem. W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszym Działem reklamacji i Zwrotów na jeden z trzech sposobów :
a) formularz kontaktowego na stronie: https://www.redcoon.pl/contact
b) kontakt z Działem Reklamacji i Zwrotów: reklamacje@redcoon.pl
c) telefonicznie pod numerem infolinii reklamacyjnej  (22) 888 43 21
Wszystkie A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
newsletter

Opinie o nas

Trusted Shops

Bezpieczny sklep

Trusted Shops Ochrony Opineo Opineo Opineo

Social Media

Nasz Newsletter

Dowiedz się jako pierwszy o nowościach, promocjach i rabatach.

Sposoby płatności

MasterCard Visa

Santander Przelewy 24
  • Uprzejmie informujemy, że w związku ze zmianą siedziby spółki, został zmieniony regulamin zakupów sklepu internetowego. Czytaj więcej >>

    * wszystkie ceny z VAT, + koszty dostawy
    ** Cena detaliczna

    Szanowni Państwo,

    Prezes UOKiK zarzucił Spółce redcoon Polska Sp. z o.o. możliwość stosowania praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów, polegające na wprowadzaniu konsumentów w błąd odnośnie dostępności towarów w sklepie internetowym redcoon.pl poprzez:

    a) zamieszczenie na stronie internetowej www.redcoon.pl w zakładce Dostawa informacji o treści: „Ponad 400.000 produktów dostępnych od ręki!”;
    b) zamieszczenie na stronie internetowej www.redcoon.pl przy opisie produktu oznaczenia „w magazynie” sugerującego umiejscowienie produktów bezpośrednio w magazynie Spółki w Osielsku,

    W związku z czym, Spółka wyraziła gotowość współpracy z Prezesem UOKiK oraz przedstawiła wyjaśnienia i możliwe rozwiązania sytuacji. W konsekwencji czego, Prezes UOKiK w dniu 28 grudnia 2016 r., wydał decyzję zobowiązującą o numerze RGB – 9/2016.

    Tym samym, Spółka pragnie również poinformować, że do konsumentów, z którymi redcoon zawarł umowę w okresie od grudnia 2014 r. do dnia wydania decyzji zobowiązującej, zostanie przesłana wiadomość e-mail zawierająca szczegółową propozycję rozwiązania sprawy wraz z zasadami uzyskania kodu rabatowego.
Ukryj tę wiadomośćUwaga: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz tutaj.