Drogi Kliencie,


Informujemy, że z dniem 31 marca 2020 roku sklep internetowy Redcoon.pl zaprzestaje swojej działalności handlowej.

Wszystkie zamówienia przyjęte do realizacji przed 31 marca 2020 r. zostaną zrealizowane według dotychczasowych zasad.

Wskazujemy również, że zaprzestanie działalności handlowej nie wpływa na zobowiązania spółki Redcoon.pl sp. z o.o. wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności uprawnień związanych z umowami sprzedaży zawartymi na odległość, w tym praw konsumenta do odstąpienia od umowy, jak również uprawnień wynikających z rękojmi lub gwarancji.

W związku z zawieszeniem działalności strony redcoon.pl możliwość korzystania z kont użytkowników (Klientów) zostaje ograniczona.

W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o wiadomość e-mail na adres: [email protected].

Jednocześnie, Klienci, którzy kupili jeden z pakietów przedłużonej gwarancji i którzy chcieliby skorzystać ze swoich uprawnień, proszeni są o kontakt pod adresem:
ZGŁASZANIE PROBLEMÓW DLA PAKIETÓW ZAKUPIONYCH OD DNIA 1.07.2019.
Reklamacje dotyczące
TV i Duże AGD

tel. 22 438 44 66

email: [email protected]
Pozostałe urządzenia

tel. 22 438 44 65

email: [email protected]
ZGŁASZANIE PROBLEMÓW DLA PAKIETÓW ZAKUPIONYCH DO DNIA 30.06.2019.
Reklamacje dotyczące
TV i Duże AGD

tel. 799 355 555

e-mail: [email protected]
Pozostałe urządzenia

tel. 799 355 555

e-mail: [email protected]

Najczęściej zadawane pytania


1. Czy moje zamówienie zostanie zrealizowane?

Tak, dołożymy wszelkich starań, aby zrealizować wszystkie zamówienia w jak najszybszym możliwym terminie. O przebiegu realizacji zamówienia będą Państwo informowani drogą mailową.



2. Czy będę mógł zwrócić zakupiony towar?

Tak, respektujemy założenia zawarte w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

Towar wraz z danymi zamówienia (numer faktury lub zamówienia, data odbioru, imię i nazwisko konsumenta, adres e-mail) należy odesłać na adres: Redcoon.pl Sp. z o.o.; Dział Zwrotów, ul. Kolejowa 1, 05-500 Piaseczno.



3. W jaki sposób zareklamować towar?

Najszybszym sposobem zareklamowania towaru jest zgłoszenie się do autoryzowanego centrum serwisowego danego producenta. Na podstawie dowodu zakupu i karty gwarancyjnej mogą Państwo dokonać zgłoszenia.

W przypadku trudności mogą Państwo również wysłać e-mail ze zgłoszeniem reklamacyjnym na adres [email protected] podając dokładny opis usterki, numer zamówienia lub faktury zakupu.



4. Czy sklep zostaje zamknięty?

Nie, sklep zaprzestaje działalności handlowej, jednak będzie na bieżąco wypełniał wszystkie zobowiązania wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.